آشنایی با ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI88TS06D (بخش سوم)
نوشته شده توسط : والریا

صفحه نمایش TFT

این صفحه نمایش چندرنگ به خوبی برنامه‌های انتخابی و گزینه‌ها را نشان می‌دهد. همچنین در این صفحه می‌توان برنامه‌های در حال انجام، زمان باقی‌مانده و مواردی دیگر را با کمک تصاویر و فونت‌های واضح مشاهده کرد. نکات کاربردی برنامه‌ها و و اطلاعات مفید برای استفاده بهتر و صرفه‌جویی در مصرف برق و آب و همچنین میزان نمک نیز از دیگر مسائلی هستند که این صفحه نمایش نشان می‌دهد.

Home Connect و اتصال به تلفن‌های هوشمند و تبلت

یکی از ویژگی‌های بسیار مناسب این دستگاه قابلیت اتصال آن به تلفن‌های هوشمند و تبلت است. در واقع با استفاده از برنامهHome  Connect می‌توان از طریق تلفن‌های هوشمند و تبلت اطلاعات مناسبی درباره برنامه‌های شستشوی در حال انجام این ماشین ظرفشویی بدست آورد.

سیستم ضد نشت آب Aqua Stop

بوش برای اینکه استفاده از این محصول خود را مطمئن‌تر سازد، برای آن از سیستم ضد نشت آب Aqua Stop بهره برده است. این سیستم که شامل یک شلنگ آب دو‌جداره، یک شیر ایمنی و یک خروجی آب سوییچ‌دار بوده کمک می‌کند تا احتمال نشت آب به صفر درصد رسیده و بتوان با خیالی راحت‌تر از این محصول در آشپزخانه بهره برد.

ظروفی خشک با تکنولوژی Zeolith

این دستگاه دارای قابلیت خشک کردن بسیار مناسب با استفاده از تکنولوژی Zeolith است. در واقع عملکرد این تکنولوژی به شکلی بوده که به صورت متوازن و قدرتمند جریان هوایی به شکل سه‌ بعدی در داخل دستگاه ایجاد می‌کند. این تکنولوژی همچنین باعث می‌شود تا رطوبت داخلی دستگاه به هوای گرم تغییر پیدا کند و تمامی ظروف و حتی ظروف پلاستیکی هم با درخشندگی مناسب و خشک از دستگاه بیرون بیایند.




:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI88TS06D , قیمت ماشین ظرفشویی توکار , ابعاد ماشین ظرفشویی توکار بوش , ماشین ظرفشویی توکار 13 نفره بوش , قیمت ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI88TS06D , خرید ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI88TS06D ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: